Już niebawem klienci Urzędu Gminy w Męcince będą korzystać z nowych rozwiązań organizacyjnych związanych z obsługą w urzędzie. Zrealizowany został pierwszy etap inwestycji. W pomieszczeniu po banku powstała sala obsługi klienta. Mieszkaniec nie będzie musiał szukać pracownika, który załatwi jego sprawę. To urzędnik do niego przyjdzie. Za kilka dni zaprezentujemy postępy prac kolejnego etapu modernizacji Urzędu Gminy w Męcince.

Chcemy ułatwić mieszkańcom załatwianie spraw w naszym urzędzie i świadczyć usługi na wysokim poziomie. Zależy mi na tym aby znosić barierę urzędnik – klient. To relikt przeszłości, którego od kilku lat staram się wyeliminować. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie stanie się to od razu. To proces, który trwa. Obecne zmiany organizacyjne mają spowodować, że klient w jeszcze większym stopniu poczuje, że urzędnik jest jego partnerem w rozwiązaniu problemu oraz załatwieniu sprawy. Przed nami jeszcze szkolenia i warsztaty dla pracowników” – podkreśla Wójt Gminy Męcinka Mirosław Brzozowski.