Gmina Męcinka przystępuje do przygotowania projektu polegającego na demontażu, zbieraniu, transporcie oraz unieszkodliwianiu azbestu na terenie gminy. „Pozbycie się szkodliwego dla zdrowia azbestu pokrywającego dachy budynków jest poważnym problemem wielu właścicieli nieruchomości. Wielu z nich nie podejmuje żadnych działań w tym zakresie głównie z uwagi na koszt inwestycji, specyfikę prac rozbiórkowych oraz konieczność utylizacji zdjętego materiału. Prace takie może wykonać jedynie specjalistyczna firma. Chcemy pomóc mieszkańcom zmierzyć się z tym problemem. Przystąpiliśmy do opracowania kolejnego projektu” – informuje wójt Mirosław Brzozowski. Istnieje możliwość pozyskania przez gminę dofinansowania w wysokości 70 % kosztów tego przedsięwzięcia dla naszych mieszkańców. Po stronie właściciela nieruchomości pozostanie pokrycie 30 % kosztów inwestycji. Deklaracje dostępne są w formie elektronicznej na stronie internetowej www.mecinka.pl i fb Gminy Męcinka. Należy je przesłać do urzędu gminy drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pozostawić w skrzynce pocztowej przy drzwiach wejściowych do Urzędu Gminy w Męcince w terminie do 30 kwietnia 2020r. Więcej informacji na temat dofinansowania można uzyskać pod numerem tel. 76 871 34 46.

Wzór deklaracji w formacie pdf
Wzór deklaracji w formacie doc